miércoles, 3 de febrero de 2010

L'ILLA DE L'ÚLTIMA VERITAT




L'illa de l'última veritat empieza su travesía...



Sin la ayuda de los periodistas que se interesan y escriben sobre ella su andadura sería imposible o muy solitaria... Mi agradecimiento más sincero desde aquí.

http://www.abc.es/20100204/catalunya-catalunya/secretos-puede-vivir-pero-20100204.html








Aquí la entrevista del día 3 de febrero en "El matins amb Josep Cuní". (Primero hay que ver el anuncio...)



***************************



LA PRESENTACIÓN DE LA NOVELA, A CARGO DE MERCEDES ABAD, TENDRÁ LUGAR EL VIERNES 12 DE FEBRERO EN LA LIBRERÍA PRÒLEG A LAS SIETE DE LA TARDE. CALLE SANT PERE MÉS ALT, 46 -BARCELONA-. ESTÁIS TODOS Y TODAS INVITADOS/AS.

18 comentarios:

Què t'anava a dir dijo...

Jo et felicito de nou, campeona. Jo ja recomano a tothom el llibre!

Flavia Company dijo...

Què t'anava a dir:
I jo et torno a donar les gràcies!!!!!!!!!!!! De tot cor. Petó.

iona dijo...

fla!!!
soc la mariona (miembra del cul actiu moixarreto!!!)

a casa ja tenim el llibre i encara q jo ara he rescatat "con la soga al cuello", ja el tinc fent cua per llegir-lo!

no sabia lo de la dedicatoria al rafa, m'ha encantat :)

tinc ganes de veuret que ja fa moltissim, intentaré escaparme per venir a la presentació i donar-te una abraçada. segur que el llibre es maquissim, soc fan i ex-alumna, ja ho saps!

un petonas!!!

mariona.

Flavia Company dijo...

Iona:
Oéeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Que bé tenir notícies teves! A veure si pots venir. Em faria molta il·lusió! I si no, a veure si ens veiem igualment! Petonàs!

´´ dijo...

La epoca de bolos de los escritores que sigo me gusta , entrevistas y tal, quiza para vosotros es cansado pero es divertido, creo que con este libro llegaras a cantidad de gente.

dintel dijo...

Molta merda!

joana dijo...

Tu i la teua novel·la sortiu avui a la portada de VilaWeb.
(www.vilaweb.cat/noticia/3685676/llegat-naufrag.html)

Felicitats un altre cop!

Araceli Esteves dijo...

Tinc la sort de poder llegir-te en català. He vist l´entrevista amb el Cuní, i francament no sé si podré esperar massa a llegir el llibre. ¿ Saps si trigarà molt a estar a les llibreries mallorquines?
Una abraçada.

Flavia Company dijo...

Francis:
Es cansado, pero se agradece mucho que los medios se le interesen a una por su libro.

Dintel:
Gracias!

Joana:
Ei, gràcies per avisar!

Araceli:
No es troba encara????

Laura dijo...

Hola Flavia. Vaig conèixer el teu nom i una petitona part de la teva persona a través d'aquest blog ja fa un cert temps. Des d'aleshores que passejo pels teus escrits i em delecto de la sensibilitat que aconsegueixes transmetre.

M'agradaria llegir alguna novel·la teva però, si et sóc sincera, no sé per quina començar. Sé que ha sortit fa pocs dies el teu nou llibre de "L'illa de l'última veritat" (que segurament acabarà entre les meves mans), però voldria començar per alguna novel·la anterior (no sabria dir-te exactament la raó).
Sols et demanaria una petita opinió per a que em pogués ajudar a decidir-me.

Moltes gràcies.

Flavia Company dijo...

Laura:
Moltes gràcies pel teu comentari. La veritat, no sabria què dir-te... de fet, jo et recomanaria que comencessis precisamente per aquest darrer, L'illa de l'última veritat. I espero que t'agradi!

Sicafe dijo...

Ha estat un plaer llegir aquesta novel.la, pel ritme, pel to, per la temàtica. Em recordava a Conrad. Reconec que no és fàcil escriure una novel.la, i menys aconseguir un ritme que mantingui al lector atent, no només a la intriga sinó també a les paraules ben escrites i ben trobades. Una novel.la per assaborir, la recomanaré als meus alumnes.

Flavia Company dijo...

Sicafe:
Moltes gràcies pel teu comentari tan generós. És tota una satisfacció saber que hi ha algú a l'altra banda de les pàgines que escric. Fins aviat!

Mercè dijo...

Flavia,
Després d'haver llegit dos llibres densos i espessos em venia de gust un llibre fresc, a la biblioteca recomenàven L'illa de l'última veritat i m'hi vaig llençar. L'he llegit d'una tirada, és fantàstic. M'ha encantat i m'ha sorprés el final. Moltes felicitats.
Mercè

Pere M dijo...

Hola Flàvia,
Mira on he anat a saber de tu i del teu llibre.
http://lamandarinadigital-07.blogspot.com/2011/10/aixo-shaura-de-veure.html
Espero poder tenir-lo aviat entre les mans. Jo no dubto per quin he de començar a conèixer la teva obra i espero que em faci venir ganes de descobrir la resta.
Afectuosament

Flavia Company dijo...

Pere M:
Impressionant! Gràcies per escriure'm!
Espero que t'agradi, doncs.
Una abraçada afectuosa!

Pere M dijo...

Doncs m'ha agradat. M'ha enganxat de principi a final. Gràcies per la bona estona que m'has fet passar. Espero anar-te llegint.
Una abraçada

Flavia Company dijo...

Pere M:
Doncs me n'alegro molt. Moltes gràcies. I seguim! Una abraçada!

Aquñi dejo mis artículos más recientes aparecidos en La Vanguardia. Espero que los disfruten. :-)